המפתח ליצירת כותרות המעודדות ומגבירות תנועה

כשכותבים תכנים המכילים טיפים, הם אמורים להיות קצרים, כך שהקורא לא יוצף במידע.

כותרות למאמרים ופוסטים בבלוגים מהוות את הלחן הקובע את הטון של התוכן. בדומה ללחן קליט, כותרת טובה נשארת בתודעה של הקורא ותופסת את תשומת ליבו. לכן, היכולת "להלחין" כותרת שתתפוס את תשומת לב הגולשים, תעודד אותם להמשיך לקרוא, וזהו אחד הכלים החשובים ביותר בהם משתמש כל בלוגר, כותב תוכן או קופירייטר.

ואם עדיין לא השתכנעתם, בואו ניקח מספר דקות כדי לשקול את הסיבות בגללן חשיבה על כותרת מדהימה היא הבסיס האמיתי של כל תוכן.

למה הכותרת שלך חשובה?

למה שיהיה לך כל כך אכפת מהכותרת? בגלל הצליל הבא: קליק. זהו הצליל המהווה את ההבדל בין כתיבת תוכן שגולשים קוראים, לבין תוכן שגולשים פוסחים עליו ועוברים לקריאת תוכן אחר, שהוא טוב יותר משלך.

כותרת היא כל כך הרבה יותר מאשר סתם מילים שמתארות את התוכן שלך. הכותרת צריכה להיבנות על רעיון הגדלת שיעור הקליקים, כחלק משיטת השיווק בכללותה.

כותב תוכן שיכול לכתוב כותרת כזאת, הופך מעוד בלוגר שמשחק במילים, לקופירייטר מוכשר, וכן, יש הבדל. כותרות ממירות את הקהל הפוטנציאלי שלך לקהל היעד בפועל שלך. הן גורמות לו לשוב ולקרוא עוד.

טיפים ליצירת כותרות ממגנטות בקלות

למרות שנכון שכתיבת כותרות משכנעות היא תהליך שדורש מעט אימונים, אך אינך צריך להיות גאון כדי להגיע למשהו שמסייע לך ליצור יותר תנועה.

"כיצד" לבנות כותרת

אנשים אוהבים תכנים שמתחילים במילים "איך" או "כיצד", וזה לא משהו שעובד עם כל נושא. לכן הכותרת שלך צריכה להיות פשוטה ולהתחיל במילה "כיצד ____" קלי קלות! זהו תוכן אלגנטי, פופולארי, מניב תגובות ומוביל גולשים רבים לאתר שלך.

למרות שהכותרת יכולה להיות די פשוטה, אתה יכול להשתמש בה גם כדי ליצור משהו אפילו יותר משכנע. לדוגמא:

"איך לכתוב אלפיים מילים ביום!" זה משהו שמושך גולש שמחפש ללמוד כיצד להפוך את הכתיבה שלו ליעילה יותר.

רשימות

שיטה קלה נוספת ליצירת כותרות חקוקות בסלע היא ליצור תוכן המכיל רשימות ממוספרות עם כותרות. אנשים אוהבים רשימות, כי קל לקרוא אותן ולהבין את הנושא.

דוגמאות לכתיבת תוכן המכיל רשימות:

"שבע השיטות" (לבצע משימה מסוימת(

"עשרה שלבים" ____________

"101 סיבות למה" __________

כשכותבים תכנים המכילים טיפים, הם אמורים להיות קצרים, כך שהקורא לא יוצף במידע.

חשיפת הסוד. גם אם לא כולנו שוחרי רכילות, כמה מחברינו הטובים בטח רכלנים, אבל אני די בטוחה שכולנו עדיין אוהבים לשמוע על סוד מטורף. כותרות שמבטיחות חשיפת סודות, מסקרנות ומובילות גולשים רבים להמשיך לקרוא.

פתרונות לבעיות. הבעיה יכולה להיות כל דבר, אבל המילים "להיפטר", מובילות לאנחת רווחה. עכשיו כל שעליך לעשות הוא לספק תוכן מועיל.

לעשות משהו במהירות ובקלות

זהו עולם קדחתני. אנשים עסוקים וזקוקים למעט פשטות כדי להפוך את חייהם לפחות מסובכים ומטורפים. לכן תכנים אטרקטיביים מתחילים במילים:"

"מהיר וקל" __________

"השיטה המהירה והפשוטה" ____________

אלו הם רעיונות שיסייעו לך ליצור כותרות לתכנים מעניינים. אבל האמת היא שככל שתפעיל יותר דמיון, כך יהיו לך יותר קוראים ויותר תנועה באתר. כמה שהתוכן שלך יהיה פשוט יותר, כך יהיה לך קל יותר!